Socjoterapii i terapii sensomotorycznej

Specjaliści:

  • Psycholog (specjalizacja – psychologia wychowawcza), nauczyciel dyplomowany. We wrześniu 2015 roku obchodziła 25-lecie swojej pracy.

    Zajmuje się diagnostyką oraz terapią indywidualną i grupową dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.  W swojej pracy pomaga dzieciom z zaburzeniami zachowania, zaburzeniami emocjonalnymi i rozwojowymi oraz ich rodzinom.  Prowadzi zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi   w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.

    Ważniejsze, odbyte szkolenia zawodowe:

    • Podstawy psychoterapii (m.in. trening umiejętności wychowawczych, trening interpersonalny, trening ekspresji twórczej, trening bioenergoterapeutyczny).
    • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne w pracy z dzieckiem.
    • Agresja w szkole.
    • Skuteczne metody radzenia sobie z agresją.
    • Zaburzenia depresyjne dzieci i młodzieży.
    • ADHD diagnoza i psychoedukacja.
    • Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny.

    Zmiana jest możliwa – podejście skoncentrowane na rozwiązaniach.

  • pedagog, oligofernopedag, surdopedagog, tyflopedagog, posiada doświadczenie w pracy 
    z dziećmi i młodzieżą jako pedagog szkolny, nauczyciel rewalidator, terapeuta, wychowawca 
    w bursie szkolnej, nauczyciel- konsultant, wykładowca;  od września 2017 dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej; nauczyciel dyplomowany.

    Wykształcenie:

    • studia magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie resocjalizacji,
    • studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki,
    • studia podyplomowe z diagnozy i terapii pedagogicznej,
    • studia podyplomowe z surdopedagogiki,
    • studia podyplomowe z tyflopedagogiki,
    • kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej,
    • kurs kwalifikacyjny: organizacja i zarządzanie w oświacie.

    Dodatkowe kwalifikacje:

    - instruktor i trener licznych programów edukacyjnych i profilaktycznych min.: Vygotskian Developmental Cognitive Curriculum Key to learning trainer, TOC w edukacji, Golden Five,
    - kwalifikacje w zakresie metody psychostymulacyjnej  „Dyna-Lingua M.S”,
    - kształcenie dorosłych: andragogika;
    - terapia krótkoterminowa Solution Focused Approach in education  /podejście skoncentrowane na rozwiązaniach/

     

    Sekretarz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Świętochłowicach.

     

  • pedagog, nauczyciel kontraktowy,  terapeuta z zakresu terapii ręki oraz terapeuta Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.

    Zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dzieci i młodzieży niedostosowanej społecznie. Prowadzi terapię indywidualną i grupową uczniów z dysleksją rozwojową oraz uogólnionymi trudnościami w nauce. 
    Ukończyła:

    • studia z zakresu Resocjalizacji
    • studia z zakresu Pedagogiki Opiekuńczej i Socjalnej
    • studia podyplomowe „Terapia pedagogiczna”
    • studia podyplomowe „Socjoterapia.”
  • pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel kontraktowy

    Zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz diagnozą procesów przetwarzania sensorycznego.

    Prowadzi terapię indywidualną dla dzieci i młodzieży z trudnościami w uczeniu się oraz terapię sensomotoryczną.

    ·         studia podyplomowe „Diagnoza i terapia pedagogiczna”

    ·         studia podyplomowe „Integracja Sensoryczna”

    ·         studia podyplomowe „Edukacja elementarna”

    ·         kurs kwalifikacyjny „Oligofrenopedagogika”